vrijdag 14 december 2012

Kerstkaarten verstuurd...

Ik heb de kerstkaarten verstuurd en kan nu eindelijk laten zien wat ik al eerder gehaakt heb maar niet kon showen.
Ik haakte voor zeer dierbare familie en vrienden als extraatje een kerstster om mee te sturen met de kerstkaart.
Gewoon om ze te zeggen dat wij heel blij met ze zijn!

Vandaag kreeg ik van verschillende gelukkigen reacties op de sterretjes. Dus zijn ze aangekomen en kan ik ze eindelijk bloggen.


Het patroon heb ik gevonden op de blog van Karin aan de Haak. Ik haakte er 21 in totaal, dit is maar een deel ervan.

Verder ben ik nog druk aan het haken voor onze vrienden in Duitsland. Ik ben bijna klaar en ondertussen ben ik ook nog wat Angry Birds aan het haken voor klasgenoten van mijn zoon. Ik wil ze graag af hebben voordat de Kerstvakantie begint. Oftewel druk, druk, druk.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk extraatje bij de kerstkaarten meis!
    Echt super!!!!

    Succes met druk druk druk hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha tinie...slaap je nog wel je bent met zoveel mooie dingen bezig

    wat zullen ze blij zijn met de mooie ster die in de bus lag...heerlijk ♥ en mooi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi tinie!!!!
    Your stars are so lovely!!!!
    happy weekend, xxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief zon`n sterretje bij de kerstkaart. Heel leuk om te krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is heel leuk om te krijgen zo'n stralend sterretje in deze donkere dagen.....ik moet nog beginnen te schrijven ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wij moeten nog beginnen ;-) druk druk, lief gebaar !!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjes, vooral dat lieve kleine belletje onderaan. Dit zullen de ontvangers zeker gaan waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er schitterend uit. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Tinie, ik ben een gelukkige ontvanger van deze hele lieve kaart en een mooi gehaakte ster!! Ik was zeer verrast en mijn dag was helemaal goed. Bedankt meissie en je bent een kanjer!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!