vrijdag 9 mei 2014

Daar ben ik weer...

Het was even rustig hier op het blog, maar zelf was ik hartstikke druk met van alles en nog wat.

Een bestelling voor een kennis, een beertje en een inktvisje. Ik maakte dit al tweemaal eerder voor haar alleen moest het nu een blauwe variant worden.
Ik denk dat het goed gelukt is.


Voor het eerst zelf wat geprobeerd. Ik heb het inktvisje een pet gegeven. 
Meestal durf ik niet zo goed te experimenteren met patroontjes, maar ja wie het niet probeert weet ook niet of het lukt. Het is alleen moeilijk te zien op de foto. 

Verder heb ik de neushoorn afgemaakt voor de verjaardag van onze jongste zoon. 
Hij is a.s. woensdag jarig en wordt dan 10 jaar. Ik kan hem daarom nog niet helemaal bloggen, maar wel een sneak peak. Na de verjaardag zal ik er een blogje over schrijven.


Wordt vervolgd!

Dan ben ik ook nog aan het haken aan de deken van de crochet along. Ik loop gigantisch achter, maar probeer weer bij te komen en ben ik ook nog bezig met een mooie shawl.

En tussendoor doe ik nog wat huishoudelijke taken en loop ik nog steeds de artsen plat i.v.m. mijn voortdurende klachten.


Ik wens iedereen een fijn weekend en een liefdevolle moederdag!

Liefs Tinie

8 opmerkingen:

  1. Your works are all blue : I love this colour!!!!
    I wish you a lovely mother's day, too!!!
    …..I just imagine how tired you are, hugs and xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker goed gelukt en alvast gefeliciteerd met je zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn alvast leuke haaksels ...
    Fijn weekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zo veel blauw,
    blauw is natuurlijk mijn favoriete kleur en alles wat je hebt gemaakt is zo mooi
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat petje erbij, vaker experimenteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie pet, heel goed gelukt! Mooi stel zo :-)
    Alvast gefeliciteerd met je zoon en fijne moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een absoluut 'blauw' blogje :-) Dat experimenteren is goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ah jij zit dus niet stil tenmiste... druk met haken :-) haha. wat een werk zeg, mooi gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!