maandag 17 november 2014

Eindelijk...

Afgelopen zaterdag vierde mijn vriendin haar verjaardag en kon ik eindelijk de door mij gehaakte omslagdoek cadeau doen en laten zien.
Want...de omslagdoek lag al tijden klaar, maar ik kon het niet aan veel mensen laten zien en dat is best moeilijk als je ergens trots op bent en het niet kunt delen.
 

Dit is het pronkstuk geworden en iedereen mag hem nu zien.

De omslagdoek is zelfs zo groot (mijn vriendin is heel lang) dat ik hem niet eens helemaal wijd uit op de foto kon krijgen, mijn armen zijn duidelijk te kort. (mijn jongste zoon maakte de foto)
Ik gebruikte ruim 7 bollen fenna wol en vond het mooie patroon op het blog van Karin aan de haak.
Het toeval wil dat ik dezelfde bollen fenna wol had liggen, maar het patroon stond op mijn to do list en ik heb hem eindelijk gebruikt en ga hem vast en zeker nog eens gebruiken. 
Een andere vriendin gaf te kennen dat ze ook wel zo'n mooie omslagdoek wil. ;-)

Mijn vriendin is er superblij mee en zat al te verzinnen wanneer ze hem kan gebruiken o.a. op de bank, naar het werk, voor een boodschap.

Oftewel een schot in de roos dit cadeau.

De bijpassende handwarmers bleken helaas te klein en zijn volgens mij inmiddels ingepikt door de oudste dochter.
Ik heb nog een paar liggen en die gaat ze morgen passen, want dan is ze echt jarig en ga ik toch nog een bakje koffie bij haar drinken.

Allemaal een fijne maandag!

15 opmerkingen:

  1. Je kunt met recht trots zijn hoor! Hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat fantastisch mooi!! En wat een mega-werk... Wat zal je vriendin daar een plezier van hebben!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tinie!
    Wat een enorme mooie omslagdoek is het geworden.
    Fijn dat je iemand er blij mee hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou daar zal ze heel erg door verrast zijn. Wat een prachtige omslagsjaal.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige gift ...
    Fijne maandag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. FietFieuw wat en bjoetie!!!!!! Wat een bofbibs die vriendin van jou
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk vind ze m gaaf, dat zei ik toch al. In het echt is ie nog veeeeeel mooier! Zie je morgen!
    warme groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige omslagdoek. Een heel mooi cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful shawl !!!
    Happy week,greeting.:*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!! Wat mooi! Ik kan geloven dat het heel moeilijk was om deze sjaal zo lang te 'verstoppen' :-) Terecht trots hoor! De dochter zal ook wel blij zijn met de 'onverwachtse' handwarmers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo,
    wat een prachtig cadeau voor een vriendin.
    daar gaat ze vast en zeker blij mee zijn.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi blog! ik zag u via andere blogger...zal zeker meer gaan lezen...groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En lekker warm dat-ie is :-))
    Ik heb hem even gepost op mijn FB-pagina. Een beetje reclame voor je maken.

    XG

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot gauw!